Your address will show here +12 34 56 78

Analýza klíčových slov

Analýza je základním stavebním kamenem nejenom pro SEO, ale pro celý online marketing. Její výstup uplatníte ve tvorbě obsahu, informační architektury webu, link buildingu, PPC či mailingu.


Proč potřebujete analýzu klíčových slov?

  • je základním dokumentem pro online marketing

  • zjistíte, jaké problémy řeší vaši zákazníci

  • zjistíte, jaké hledané fráze na vašem webu chybí

  • zjistíte, jaké vstupní stránky na vašem webu chybí

  • je hlavním podkladem pro tvorbu či revizi informační architektury

  • získáte seznam frází, jak a v jakých kombinacích lidé hledají vaše produkty

Co díky analýze klíčových slov získáte:

Získáte ucelený seznam frází včetně existence či absence vstupních stránek dle hledanosti doplněné o další metriky a seřazené do kategorií a kombinací, jak lidé vaše zboží a služby hledají.

Cílem analýzy klíčových slov je zjistit, jak návštěvníci hledají vaše výrobky a služby. Ke každé hledané frázi zjistím, zda na ni existuje vstupní stránka v rámci struktury webu. Pokud ne, vytvořím ji a správně zařadím do informační architektury webu.

Každá fráze by měla být spojena s právě jednou vstupní stránkou, aby nedocházelo ke kanibalizací klíčových slov nebo duplicitním stránkám.

Podoba analýzy klíčových slov:

Dostanete ode mne 2 dokumenty:

  1. tabulka v excelu obsahuje seznam hledaných frází s hledaností, spolu se zdrojovými klasterizovanými daty (vhodné pro kampaně PPC), klasifikací jednotlivých frází, kontingenčními tabulkami (kde uvidíte podle jakých kategorií a jejich kombinací nejčastěji lidé hledají ve vašem oboru).

  2. PDF dokument – půjde o výstup shrnující jednotlivé skupiny a typy klíčových slov. Zde se dozvíte, jak a v jaké formě je implementovat na váš web. PDF bude obsahovat i souhrn existujících a chybějících vstupních stránek, a návrh na vznik a implementaci nových vstupních stránek.

Možnosti analýzy klíčových slov:

Záleží na vašich požadavcích: Mohu vytvořit kompletní hloubkovou analýzu klíčových slov vašeho webu nebo jeho obsahové části. Také se mohu zaměřit jen na vybranou kategorii nebo požadavek. Pro každého klienta připravuji analýzu klíčových slov na míru.

(Cena se odvíjí od rozsahu a velikosti webu/sortimentu/kategorií. )

Zůstaňme v kontaktu